Zapraszam Państwa na szkolenie z windykacji należności telekomunikacyjnych, którego celem jest przygotowanie przedsiębiorców branży telekomunikacyjnej (oraz ich pracowników) do prawidłowego zarządzania procesem odzyskiwania zaległych płatności od Abonentów. W obliczu rosnącej konkurencji i złożoności rynku telekomunikacyjnego, efektywna windykacja stanowi istotny element utrzymania stabilności finansowej przedsiębiorcy.
W ramach szkolenia uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prawidłowo ustalać wysokość należności dochodzonych od Abonenta. Zostaną omówione m. in. kwestie wypowiedzenia umowy, ustalania wysokości ulg, odszkodowań za niezwrócony sprzęt i wynikających z tego tytułu należności. Ponadto wiele innych kwestii dotyczących przeprowadzania polubownego etapu dochodzenia należności oraz sposoby sądowego dochodzenia należności od abonenta (formy wnoszenia pozwu o zapłatę, jego niezbędna treść, przebieg postępowania sądowego w przypadku prawomocnego nakazu zapłaty oraz przy sprzeciwie abonenta, sposobach doręczania korespondencji sądowych, opłatach i kosztach sądowych). Na końcu omówione zostanie postępowanie komornicze i metody jego prowadzenia. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się również jak zachowywać się gdy abonent ogłosi upadłość.
Szkolenie odbędzie się 24 listopada w formie online
Start godzina 9:00
Czas trwania ok. 3-4h
Koszt szkolenia : członkowie grupy iNET : 299zł netto, osoby spoza grupy iNET : 399zł netto
LInk rejestracyjny : FORMULARZ REJESTRACYJNY