To już 14 lat, w ciągu których obchodzimy Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI). I chociaż sam dzień – 6.02 – już za nami, to w tym razem mamy dla Was wyjątkową możliwość uczestniczeniach w obchodach i edukowaniu Waszych Klientów/Abonentów przez cały miesiąc. Tegoroczna inicjatywa pozwoli Wam wypromować własną markę, pod szyldem DBI i ze wsparciem międzynarodowego przedsięwzięcia, edukacji i działań na rzecz bezpieczeństwa w sieci. Koniecznie dowiedz się więcej TUTAJ i weź czynny udział w promowaniu bezpiecznego internetu w swoim zasięgu.
Jak przygotować taki projekt? Jeśli dostarczasz internet do jednej z placówek oświatowych w Twoim regionie, to problem wydaje się być rozwiązany. Dyrektorzy szkół są często mocno zainteresowani wszelkimi edukacyjnymi projektami, wychodzącymi spoza MEN’u. Ustalasz warunki współpracy z dyrekcją i organizujesz spotkanie z dziećmi, młodzieżą, rodzicami na terenie szkoły. Podczas swojej prezentacji wskazujesz na zagrożenia, które czyhają w sieci na niezorientowanych i nieostrożnych. Omawiasz dobre praktyki i sposoby zabezpieczenia sieci w domu, w szkole, w telefonie. Ale przede wszystkim zyskujesz wspartą międzynarodowym poparciem możliwość zaprezentowania siebie jako lokalnego dostawcy usług.
Dodatkowo samo wydarzenie da Ci możliwość zebrania fantastycznej informacji zwrotnej „po sąsiedzku” i dużej ilości materiałów marketingowych, które będziesz mógł wykorzystać w swoich mediach społecznościowych i dalszej promocji. Jeśli w Twoim zasięgu nie ma zaprzyjaźnionej szkoły, znajdź lokalną świetlicę lub osiedlowy klub sportowy.
Ale Ty przecież nie masz czasu. Ty się musisz za tym nachodzić i „nazałatwiać”. Moja rada: zacznij działać zanim Twój „sąsiad” przeczyta dzisiejsze iNEWS.
Jeśli Twój projekt zyska aprobatę organizatorów DBI w Polsce to otrzymasz od nich dodatkowe materiały marketingowe, promujące bezpieczne korzystanie z internetu.