Jakie czynniki wpływają na efektywność sprzedaży i zwiększenie Twojego portfela Klientów? Co spowoduje, że praca Twojego zespołu będzie bardziej skuteczna od konkurencji? Znamy odpowiedzi na te i inne pytania w obszarach sprzedaży i obsługi Klienta.
Firma DESEVEN przygotowała dla Was usługę rozwojową w postaci doradztwa. To nie wykład czy prelekcja, tylko możliwie najlepsze dopasowanie merytoryki do realiów uczestników i wspólne wypracowanie najlepszych rozwiązań.
Tematyka dopasowana do sprzedaży zarówno w BOK, jak i dla handlowców D2D:
Po 3 dniach uczestnicy nabędą umiejętności i wiedzę w zakresie:
- typologii klientów i dostosowania argumentów do ich potrzeb,
- jak skutecznie badać potrzeby,
- niezbędnych elementów każdej sprzedaży D2D oraz w BOK,
- przygotowania do sprzedaży,
- pokonywania obiekcji,
- zamykania sprzedaży,
- zmniejszania liczby wypowiedzeń,
- sprzedaży wyższych abonamentów,
- metod otwierania drzwi/bramki,
- efektywnego zbierania zgód światłowodowych.
Termin:
19, 20, 21 czerwca, w godz. 9:00-16:00
Miejsce:
Hotel Śląsk, Oporowska 60, Wrocław
Cena:
2490 zł – z możliwością dofinansowania do 80%;
1000 zł rabatu dla członków INET/EPIX, niekorzystających z dofinansowania
W cenie:
uczestnictwo w 3 dniach zajęć, całodniowy catering kawowy (kawa, herbata, woda, przekąski), lunch
Serdecznie zapraszamy! Zgłoś swoje uczestnictwo.