Nasze nowe, flagowe wdrożenie HORYZONT.PRO wchodzi w drugi etap. Dziękujemy wszystkim Operatorom, którzy zdecydowali się poświęcić czas na rozpoczęcie wspólnych działań w kierunku poprawy funkcjonowania i rentowności własnych przedsiębiorstw. 172 wypełnione Karty HORYZONT.PRO i analiza Waszych odpowiedzi wskazały nam właściwe kierunki wdrożenia i indywidualne obszary do naprawy u poszczególnych Operatorów.

guzik

Część z Waszych biznesów kwitnie bez przeszkód, co widać w liczbach, zakresach usług i Waszych subiektywnych opiniach. Jednocześnie sygnały większości pozwalają przypuszczać, że przed branżą jeszcze daleka droga do stabilnego funkcjonowania, konsekwencji w działaniu i strategicznego podejścia do rozwoju swoich przedsiębiorstw. Jednak HORYZONT.PRO to nie model naprawczy czy ster dla całej branży. HORYZONT.PRO to precyzyjna analiza pojedynczych biznesów operatorskich, modyfikacja obecnych działań i tworzenie nowych strategii. To także efektywna realizacja opracowanych zmian. Nie zostawiamy Was z instrukcją obsługi – czas na etap numer 2.

guzik