Kto jeszcze nie słyszał o raporcie UKE, recenzującym badania wpływu dostępu do internetu światłowodowego na zachowania i aktywności podejmowane w internecie? Zanim zabrniecie dalej w treść tej publikacji, zapoznajcie się z rzeczonym raportem. Chociaż większość informacji będzie dla Was oczywista, na pewno znajdziecie kilka zaskakujących i przydatnych detali.
W kolejnych tygodniach omówimy bardziej szczegółowo wyniki badań UKE i spróbujemy zinterpretować jego znaczenie dla Waszej codziennej działalności. Dzisiaj kilka słów o pierwszych wnioskach.
Zacznijmy od spraw oczywistych – światłowód jest szybszy, bardziej wydajny, mniej zawodny, wspiera życie prywatne i zawodowe, integruje, buduje więzi, pozwala na nieprzerwaną pracę w sieci kilku domowych urządzeń na raz, jest mega, wygrywa z radiem i fajnie, żeby był do tego tani jak barszcz 🙂 Odkładając elementarz na półkę, zwróćmy uwagę na ostatni akapit wstępu do raportu:
„Z naszych badań wynika też, że ponad 1/3 respondentów prowadzi działalność gospodarczą lub zarobkową z wykorzystaniem internetu. Najczęściej jest to prowadzenie własnego fanpage’a na Facebooku lub własnej strony internetowej.”
I to już jest konkret. Co to nam mówi?
1. Potencjalnie 1/3 naszych rynków lokalnych to biznes. Dlatego jeśli jeszcze nie macie oferty dla biznesu . . . od poniedziałku nowa oferta, nowa baza i 30 telefonów diagnostycznych dziennie.
2. Jeśli facebook to urządzenia mobilne. Promujmy wysokie wartości transferów i pokażmy jak szybkość przekłada się na swobodną pracę na wielu urządzeniach. Pamiętajmy także o odpowiednim routerze Wi-Fi. Edukacja Klienta może okazać się jednym z wielu kluczy do sukcesu Twojej sprzedaży.
3. Jeśli 1/3 biznesu wspiera swój marketing mediami społecznościowymi to też powinniście zacząć.
Więcej na temat raportu UKE w kolejnych wydaniach iNEWS.
Czytaj także
CZY ULOTKI DZIAŁAJĄ
MIŚOT DLA OSE – KOLEJNA TURA