Dzisiaj dodajemy do naszego arsenału narzędzi reklamowych dla Operatorów, kolejny kanał komunikacji internetowej – portal ONET.pl. Poszerzając działania w ramach rozwijających się lokalnych strategii iBOOK, każdego dnia pracujemy nad tym, aby wspierać i zwiększać Waszą sprzedaż poprzez skuteczny marketing. Nie wszystkie proponowane na rynku formuły są właściwe dla naszej branży. Nie wszystkie przynoszą szybki efekt i zdecydowanie tylko niektóre nadają się do emitowania reklam na lokalnych rynkach. ONET.pl to narzędzie, któremu zdecydowanie warto się przyjrzeć. Czy w zestawieniu z pozostałymi kanałami komunikacji będzie uzupełnieniem dla praktycznej i efektywnej reklamy lokalnej?
ZACZNIJMY OD KASY
Zanim zapytacie o skuteczność, pewnie chcecie wiedzieć ile to kosztuje? Nawet do 300 000 zł za dzień! Ale spokojna głowa, taka kwota generuje reklamę na głównej stronie serwisu na urządzeniach internautów w całej Polsce. My mówimy o znacznie mniejszych zasięgach i precyzyjnie określonych zainteresowaniach potencjalnych Klientów. W tym przypadku, w obrębie miasta, mówimy o kwotach do 1500zł za rok emisji, które oscylują w trudnym do przewidzenia przedziale od 50 000 do 450 000 wyświetleń. Sukces zależy od atrakcyjności reklamy i właściwego doboru grupy docelowej, stron i podstron serwisu oraz pozostałych domen, będących własnością ONET.pl. Oferta internetu może nie przekonać bywalców stron motoryzacyjnych, za to dobra reklama pakietów telewizyjnych, zamieszczona na stronach poświęconych filmom, może okazać się strzałem w dziesiątkę.
A JA WOLĘ GŁOS SUDETÓW
Niektórzy z Was promują swoje biznesy w lokalnych, cyfrowych mediach. I, o ile monitorujecie źródła wejść na Waszą stronę i macie z tego korzyść, to jest to doskonały ruch. ONET.pl to dla mnie nie tyle alternatywa, ile kolejny krok w stronę zdobycia Klienta. Nie każdy czytelnik GŁOSU SUDETÓW ma pocztę na ONET.pl i nie każdy stały bywalec portalu z żółtą kropką wie, że w Sudetach wydaję się lokalną gazetę. (Nie sprawdzajcie 🙂 Tytuł stworzony na potrzeby publikacji). Jeśli 3-miesięczny pakiet można mieć już za kilkaset złotych, to warto sprawdzić, czy przypadkiem jeden z najbardziej popularnych portali w Polsce nie będzie generował większej ilości wejść na stronę.
Rozpoczęliśmy emisje reklam Operatorów na kilku lokalnych rynkach w małych miejscowościach. Wkrótce podzielimy się z Wami wynikami i podsumujemy skuteczność ONET.pl. Jeśli chcecie wypróbować to narzędzie w zasięgu swojej infrastruktury, odpowiedzcie na kilka pytań, które pozwolą specjalistom ONET wycenić usługę i przeprowadzić symulację emisji na przestrzeni 3 miesięcy.