Jaja w tropikach

Jaja w tropikach

Big524

25 edycja iNET Meetingu to dobry powód do świętowania, ale także do wykonania swoistego rachunku sumienia. 12 lat organizacji jednych z największych branżowych wydarzeń może napawać dumą. Daje również możliwość spojrzenia wstecz i porównania konferencji pod kątem organizacji, frekwencji, jakości i wartości, które mają tak kluczowe znaczenie dla uczestników. O podsumowanie wielu lat meetingowych wyzwań poprosiłem Pawła Kuciębę, Kierownika ds. Marketingu i Eventów w iNET GROUP Sp. z o.o. Liczę, że zdradzi nam również kilka sekretów dotyczących nadchodzącego, majowego wydarzenia.

iNEWS: Cześć Pawle. Witamy ponownie w iNEWS.

Paweł Kucięba: Cześć Marcinie, cała przyjemność po mojej stronie!

iN: Ostatni raz rozmawialiśmy na łamach Cyfrowego Tygodnika w sierpniu ubiegłego roku. Wtedy na horyzoncie jawił się meeting w Zakopanem. Dzisiaj, dokładnie pół roku później, rozmawiamy o kolejnym.

PK: Tak, czas pędzi nieubłaganie, ale dla nas to tylko powód do radości. Kolejna konferencja, kolejne wyzwania i mam nadzieję, kolejne pozytywne zaskoczenie wśród naszych partnerów i uczestników.

iN: To cykl roboczy, w którym żyjesz już od jakiegoś czasu. Zapytam kolokwialnie, ile konferencji w roli organizatora masz już na swoim koncie?

PK: Zaskoczyłeś mnie tym pytaniem. W iNET Grop odpowiedzialny jestem za organizację siódmego meetingu z rzędu, jeśli natomiast chodzi o doświadczenia na przełomie lat pracy w marketingu i eventach, pochwalić mogę się liczbą ponad 50 zorganizowanych wydarzeń, warsztatów, szkoleń i konferencji.

iN: Zatem praca nad każdą kolejną jest lżejsza i łatwiejsza od poprzedniej? Czy może działa tutaj zasada „Im częściej coś robisz tym więcej widzisz błędów”?

PK: Ta zasada z mojego punktu widzenia jest naprawdę cenną lekcją. Każde nowe wydarzenie to nie tylko okazja do sprawdzenia nowych pomysłów, ale również naprawy potknięć, które pojawiały się na poprzednich eventach. Pojawiają się oczywiście stałe schematy, na których pracuję, ale jak dobrze wiesz – iNET Meeting to przede wszystkim niepowtarzalny klimat, który w każdym nowym obiekcie należy stworzyć od podstaw.

iN: Wyciąganie wniosków z pracy swojego zespołu to jedno. Słuchanie opinii i potrzeb uczestników to drugie. Stąd pomysł na Hawaje w Bełchatowie?

PK: Tutaj odpowiedź jest prosta – słuchamy głosu naszych uczestników. Spieszę z wyjaśnieniem – Podczas ostatniej konferencji w Zakopanem zdecydowałem się na przeprowadzenie ankiety wśród uczestników. Jednym z zawartych w niej pytań   była prośba o wskazanie klimatu w jakim będziemy bawili się najlepiej. Zdecydowaną ilością głosów wygrała hawajska impreza, palmy i mocne przeniesienie wydarzenia na hotelowy outdoor. Pojawiały się oczywiście inne pomysły, ale te zachowam dla Siebie, aby zaskoczyć Was przy okazji kolejnego iNET Meetingu.

iN: 25 edycja to również zmiana formuły. Czym będzie różnić się majowa konferencja od
poprzednich wydarzeń?

PK: Tak, to prawda. Zdecydowaliśmy się na zmianę formuły wydarzenia. W poniedziałek startujemy dniem, który jest ukłonem dla naszych wystawców. Mają oni czas na rozłożenie swoich stoisk, przygotowania atrakcji dla uczestników oraz wymiany swoich doświadczeń podczas wieczornej kolacji w gronie niemal 40 firm, które współtworzą z nami tą imprezę. Kolejne dwa dni (19-20.05) to standardowy tryb konferencyjny. Dwie sale – prelekcyjna + warsztatowa, wystawa stoisk sponsorskich oraz standardowo Xbest Party!
Wiem, że wśród naszych gości znajdą się takie osoby dla których 2 dni to za mało. Właśnie dla nich przygotowaliśmy możliwość wykupienia opcji After Party 20.05 co pozwoli na właściwe zakończenie konferencji w czwartek 21.05!

iN: Co to dokładnie oznacza dla Partnerów, Sponsorów i Prelegentów?

PK: Przede wszystkim lepszą komunikację, więcej czasu na prezentację swoich produktów i rozwiązań oraz możliwość zabawy w gronie swoich partnerów i klientów na niezapomnianych imprezach!

iN: Hawajski klimat sprzyja oryginalnym aktywnościom. Druga połowa maja to także gwarant dobrej pogody. Będzie się działo?

PK: Oj tak! Xbest – nasz Strategiczny Partner konferencji zadba nie tylko o oprawę audio-wizualną, ale także o rozrywkę na najwyższym poziomie! Zainteresowany? Szykuj się zatem na mechaniczną deskę surfingową, warsztaty bębniarskie, pokaz firedance, plenerowe kino i zabawę do białego rana przy setach najlepszego DJa! Nie będę tutaj zdradzał w pełni niespodzianek, które przygotowaliśmy. Marcinie, przyjedź i przekonaj się sam!

iN: To zdecydowanie coś nowego. Nowością przy jubileuszowej konferencji jest również połączenie wydarzenia z 6 już edycją konferencji OKTEL. Co było początkiem współpracy z zespołem KORBANKU?

PK: Wspólne rozmowy podczas 24 iNET Meetingu doprowadziły do tego, że obie organizacje zaakceptowały pomysł wspólnej organizacji iNET Meetingu wraz z OKTEL 6. Dążymy do tego, aby nasi uczestnicy i partnerzy przy okazji jednego wydarzenia zyskali podwójnie. Pozwala to zaoszczędzić czas i oczywiście pieniądze. Jedna wejściówka – dwa wydarzenia. To chyba brzmi przekonująco ?

iN: To kolejne argumenty przemawiające „za” w temacie rozwijania partnerstwa. Jak pokazuje wieloletnia historia relacji iNET GROUP i Xbest, współpraca kilku marek zawsze przynosi korzyści.

PK: Oczywiście, Xbest pozostaje naszym Strategicznym partnerem tak jak wspomniałem wyżej. Niektórzy mogą pomyśleć, że mają oni pierwszeństwo i żadna inna firma nie może już w tak mocny sposób zaznaczyć swojej obecności na Meetingu. Partnerstwo z Korbankiem pokazuje, że to nieprawda. Możliwości promocji są naprawdę ogromne, staramy się do każdego naszego partnera podejść indywidualnie i w taki sposób, aby dwie organizacje wyciągnęły współmierne korzyści ze współpracy. Wracając do Xbesta… Sam bywałeś na Xbest Party wiele razy. Nie muszę tutaj chyba nic dodawać – ta impreza po prostu broni się sama, haha (śmiech).

iN: Same dobre wiadomości. zapewne podobnie jak nasi czytelnicy, będę z niecierpliwością czekał na agendę wydarzenia. Z tego co wiem pracy nad harmonogramem konferencji już trwają.

PK: Jasne! Zespół już pracuje nad jak najlepszym doborem ekspertów i tematów 25 iNET Meetingu. Śledźcie nasza stronę http://www.inetmeeting.eu – znajdziecie tam najświeższe informacje odnośnie sceny, partnerów, a także rozrywki!

iN: Jak zatem będzie wyglądał konferencyjny, hawajski niezbędnik? Co mam zabrać ze sobą?

PK: Haa! Sprawa jest prosta – Przygotujcie sobie zatem drinka w kokosie, ubierajcie stroje kąpielowe, bierzcie hawajskie kwiaty i przyjeżdżajcie do hotelu Wodnik! Raz jeszcze wspomnę, że bawimy się w luźnym, plażowym stylu, odpoczywamy nad brzegiem zalewu, relaksujemy się w kompleksie basenowym… no i rzecz jasna spędzamy czas pomiędzy stoiskami sponsorskimi i przyswajamy nowości branżowe na wielu prelekcjach, panelach i warsztatach! Aloha!

iN: Dziękuję za rozmowę.


Czytaj także:
„S” JAK SUKCES
ISP 4 ISP

%d