OC’o chodzi?

OC’o chodzi?

W dzisiejszym materiale, po raz kolejny, mamy okazję podzielić się z Wami wiedzą na temat ubezpieczeń dla Operatorów.

Pierwsza polisa, jaką naszym zdaniem każda firma branży telekomunikacyjnej powinna mieć, to ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności. Wynajmowane nieruchomości, przeprowadzane instalacje u klientów (własne lub z użyciem podwykonawcy), pracownicy pracujący w różnych warunkach – takie okoliczności rodzą codziennie ryzyko wypadku, zdarzenia losowego, a w ich efekcie roszczenia. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej musi być tak skomponowaną polisą, żeby te wszystkie ewentualności negatywne zabezpieczać poprzez gwarancje pokrycia ewentualnych kosztów.

Kolejnym ryzykiem, które dobra polisa firmowa powinna zabezpieczać to żywioły i zdarzenia losowe. Serwerownie w wielu lokalizacjach, sieć nadawcza wraz z urządzeniami, radiolinie, sieci światłowodowe, biura obsługi klienta. Na wszystkie takie lokalizacje mamy dla Państwa odpowiednio dobraną polisę, w sprawdzonej cenie, zabezpieczającą skutki kataklizmów we wspólnie ustalonych kwotach. Ponadto proponowane przez nas umowy w kompleksowy sposób zapewniają ochronę państwa sprzętów mobilnych w trakcie transportu i wykonywania działalności poza ustalonymi w umowie ubezpieczenia lokalizacjami.

LogoDrzewo

Co potrzeba żeby dobrze ubezpieczyć swoją działalność? W „Drzewo Polis” przeprowadzimy Cię przez wszystkie formalności. Od danych kontaktowo adresowych, informacji o wielkości obrotu i zatrudnienia do wykazu lokalizacji, ich wartości oraz wykazu sprzętu elektronicznego lub załączenie mapki geograficznej budowli sieci światłowodowej.

Wraz z klientami dbamy o to by jakość informacji załączonych do polisy była czytelna i bezbłędna. Na podstawie przekazanych nam danych i informacji sporządzamy draft polisy i prezentujemy go jako ofertę wraz ze szczegółowym opisem jej zakresu, kosztów i ubezpieczonych wartości. Kiedy całość jest w przystępnej formie, akceptowalnej cenie i jasno zrozumiała, przechodzimy do wystawieniem polisy.

Kolejny etap współpracy z klientem to doradztwo i serwis polisy oraz obsługa pozostałych zagadnień związanych z ubezpieczeniami.

Więcej na ten i inne tematy już w Październiku na MiŚOT Meeting oraz w naszych kolejnych felietonach promujących „Drzewo Polis” – nową, ekspercką jakość ubezpieczeniową w branży telekomunikacyjnej. Zapraszamy na warsztaty pierwszego dnia konferencji!

Discover more from Cyfrowy tygodnik dla operatorów

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading