Grafiki zawarte w publikacji są własnością Federacji KSW i są dystrybuowane dostawcom usług telewizyjnych, oferujących transmisję w systemie PPV.
Już w najbliższą sobotę startuje KSW 47! Zdecydowanie wolę BKB (Bare Knuckles Boxing), ale nie da się ukryć, że nadchodząca gala będzie, po raz kolejny, dużym wydarzeniem telewizyjnym. Dlaczego o tym wspominam?
Ci z Was, którzy dostarczają telewizję swoim abonentom rzadko kiedy traktują ją priorytetowo w swojej ofercie. W naszym odczuciu to bardziej domena „kablarzy” niż MiŚOT’ów. Często borykamy się z trudnościami technologicznymi czy słabą sprzedażą, przez co patrzymy na telewizję jak na konieczny dodatek. Brakuje nam pomysłów na właściwą promocję. Posiłkujemy się materiałami drukowanymi, które przysłał nam dostawca i umieszczamy rzetelne informacje na stronie www. Proponuję dołożyć do tych działań trochę więcej inicjatywy i skorzystać w pełni z zasobów i możliwości jakie daje współpraca z dostawcami.
Wspierając marketing kilku operatorów współpracujących z Metroportem, miałem przyjemność wielokrotnie korzystać z ich materiałów. Video, grafiki, profesjonalny copywriting, to znaczne ułatwienia działań promocyjnych. Jeśli ograniczymy się wyłącznie do druku, nie wychodząc na zewnątrz z ofertą telewizyjną . . . cóż, dalej będzie dla nas tylko dodatkiem.
DOBRE PRAKTYKI:
1. Promuj telewizję w swoich mediach społecznościowych. Rób to z wyprzedzeniem, informując odbiorców o wyjątkowych telewizyjnych wydarzeniach (KSW, Grand Prix Formuły 1, Mecze reprezentacji, itp.). Wskaż na dostęp poprzez Twoją ofertę.
2. Aktualizuj informacje na stronie www. Twoja strona ma być „żywa”, żeby ludzie na nią wracali i odkrywali nowe promocje. Telewizja i jej treści to doskonały sposób.
3. Sygnuj materiały promocyjne. Pamiętaj o dodaniu swojego logotypu i hasła promującego Twoją firmę.
Chcesz wiedzieć więcej o ofercie telewizyjnej Metroportu i wsparciu marketingowej jakie oferują? Zajrzyj na ich stronę TUTAJ.
Czytaj także
NOWE PACZKI MVNO
SATYSFAKCJA KLIENTA W SKALI MIKRO