Ideę stanowiska G-HUNTER przedstawialiśmy Wam bardzo skrótowo podczas ostatniej konferencji KIKE. Nie dzieląc się zbytnio szczegółami, cierpliwie pracowaliśmy na moment, w którym będziemy mogli zaproponować Wam nowe podejście do wdrożenia rozwiązań antywirusowych do Waszych ofert. Doświadczenie podpowiadało nam, jak wiele atrakcyjnych biznesowo rozwiązań nie sprawdziło się u Operatorów, ze względu na błędy w zarządzaniu, brak komunikacji z lokalnym rynkiem czy zwykły brak czasu zainteresowanych Operatorów. Biorąc pod uwagę powyższe, naturalnym było zdjęcie z Waszych ramion większej części obowiązków, związanych z dystrybucją rozwiązań antywirusowych. Odpowiedzią okazało się nowe stanowisko w iNET GROUP, budowane przy ścisłej współpracy G DATA Software Sp. z o.o., G-HUNTER.
Zadania G-HUNTERa wykraczają znacznie poza nawiązanie współpracy B2B pomiędzy producentem a Operatorami. Rola dedykowanego opiekuna polega na wsparciu wdrożenia modelu sprzedaży G DATA w ofercie ISP, pilotowaniu zmian na stronie i w pozostałych kanałach komunikacji Operatora, dostarczaniu dedykowanego marketingu (materiały/pliki produkcyjne) i wspieraniu wytwarzania potrzeb zakupowych w zasięgu Operatora. To formuła B2B, o której mówiono już w przeszłości. Dzisiaj, nauczeni na swoich i cudzych błędach, dajemy Wam G-HUNTERa i nową jakość w sprzedaży rozwiązań antywirusowych.
Do kogo należy kierować swoje kroki, gdy myślimy o wzbogaceniu oferty handlowej o antywirusa? Trwający dwa miesiące proces rekrutacyjny, zakończyliśmy wyłonieniem właściwego kandydata. Szymon Wadera, do którego od września możecie kierować swoje zapytania, wniesie w nasz zespół nową energię i nowe spojrzenie na naszą branżę. Wieloletnie know-how iNET GROUP w połączeniu z globalnym doświadczeniem G DATA pozwolą Wam na efektywne wykorzystanie możliwości sprzedażowych, jakie daje najlepszy antywirus na świecie.
„Potencjał sprzedażowy branży operatorskiej jest wciąż duży. Mali i średni, docierający do ponad 3 milionów Klientów, dalej pozostają konkurencyjni a Ci którzy ciągle poszerzają swoją ofertę hamują migrację Klientów i łatwiej pozyskują nowych. Lokalne rynki ISP to rynki wielkich możliwości i często niewykorzystanych szans. Wiemy jak wesprzeć Wasze działania długofalowo i pomóc tam, gdzie nie ma czasu, przestrzeni czy ludzi, aby właściwie zarządzać sprzedażą usług dodatkowych.”
~ Szymon Wadera G-HUNTER, iNET GROUP Sp. z o.o.
Czytaj także:
RT – PAWEŁ KUCIĘBA
RT – MARCIN BECZEK