W chwili gdy czytasz ten artykuł ponad 120 Operatorów w całej Polsce testuje platformę IPTV OVIGO. Do biura Horyzont Media każdego dnia napływają raporty, opinie i szczegółowe informacje, które na przestrzeni ostatniego kwartału, pozwoliły spółce na dopracowanie funkcjonalności aplikacji oraz samego urządzenia. Z tego miejsca muszę przeprosić moich 120 kolegów w branży, ponieważ ja mogłem cieszyć się OVIGO już w październiku. Tak jest. Byłem jednym z pierwszych szczęśliwców, którzy dorwali w swoje łapy małe pudełko o wielkich możliwościach.
Na początku byłem piekielnie sceptyczny. Jakby nie było, od kilku lat nie oglądałem telewizji i zastanawiałem się czy OVIGO to dobry powód na zerwanie mojego cyfrowego celibatu. Za to Basia była zadowolona. Kanały muzyczne, programy kulinarne, dobra fabuła i mordobicia na Polsat Sport FIGHT…i zaczęło się. Mój BOX siedział w białym pudełku, bez brandowania. Zupełnie innym od tego, które Wy otrzymaliście na testy. I ciach, jeden kabel w zasilanie, drugi w telewizor, wybór hdmi 3 i już. Szybkie logowanie na swoje konto OVIGO a zaraz za nim aktualizacja oprogramowania. Telewizja po latach powróciła do domu Sławków 🙂
Pierwsze na co zwróciłem uwagę to szybkość przełączania kanałów i przewijania programów podczas oglądania. Interfejs okazał się przejrzysty i bardzo intuicyjny. Zespół Horyzont Media opowiadał nam wielokrotnie o technicznych parametrach, zaszytych funkcjonalnościach i rozwiązaniach, które wyróżniają OVIGO na tle konkurencji, jednak mnie bardziej interesowało to co widać na zewnątrz. Od kodowania H.264 wolałem dobre filmy „z wczoraj”, podczas których mogłem przewijać reklamy. Od szybkiego i skutecznego buforowania „chunków” danych wolałem możliwość oglądania programów z aż siedmiu dni wstecz. No właśnie, na co komu nagrywarka, gdy można się cofnąć 7 dni? A jeśli już serio musisz zachować na dłużej mecz, ponieważ Twoja małżonka ciągle kradnie pilota i siedzi między „M jak Miłość” a „D” jak „Damy i Wieśniaczki”, to możesz to zrobić w chmurze. Dlatego OVIGO zachowuje pełnię swoich możliwości nawet gdy korzystasz z samej aplikacji na SmartTV. Da się?
Jak widzicie, moje zainteresowanie platformą odbywało się wyłącznie z pozycji „oglądacza”. Do dziś staram się zachować taką perspektywę, aby móc wyłapać ewentualne potknięcia czy zastanowić się nad wygodami, których mógłbym oczekiwać od telewizji. Mój ostatni raport testera trafił do zespołu Horyzont z końcem listopada ubiegłego roku i od tego czasu skupiam się już wyłącznie na wygodach. Telewizja działa bez zarzutów, oferując szeroki wachlarz kanałów, wysoką jakość i komfort użytkowania.
Już dzisiaj możesz ją dołączyć do swojej oferty i oferować Klientom w swoim zasięgu. Nie miałeś wcześniej telewizji? Pewnie zaskoczy Cię możliwość poszerzenia swojej oferty bez konieczności inwestycji. Zamów BOXy i zaczekaj na reklamowy pakiet startowy. Możesz zaczynać.
Masz już telewizję? Żaden problem. Dołącz OVIGO do swojej oferty i sprzedawaj rozwiązania równolegle. Teraz masz możliwość bardziej elastycznie reagować na potrzeby swoich Klientów. Szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę bezpłatny pakiet kanałów, dostępny dla wszystkich, którzy zarejestrują się na platformie OVIGO. Nieźle jak na akcję reklamową. W całej swojej karierze zawodowej nie widziałem lepszej przynęty handlowej niż „darmówki”. Ja dałem się złapać od razu.
Podsumujmy: szybka i funkcjonalna telewizja, którą możesz mieć w swojej ofercie bez inwestycji i którą możesz promować u Klientów bezpłatnym pakietem programów. Widzisz w tym szansę na biznes? Skontaktuj się z Horyzont Media i zamów swoje OVIGO. A i najważniejsze. Każdy Klient z wąsem na pewno się ze mną zgodzi – nie ma nic lepszego niż zimne piwko w dłoni, pilot w drugiej i popołudnie z ElevenSports, dostępnym w pakiecie rodzinnym za jedyne 49,90 zł.
Czytaj także:
ZYSK Z TELEWIZJI? POWAŻNIE
TESTUJ I INWESTUJ