Jedno z ważniejszych wydarzeń w branży już za miesiąc. Co roku historia polskiego kabla zatacza koło, aby tym razem napisać nowy rozdział w Iławie, podczas 11 Ogólnopolskiego Forum Operatorów Telekomunikacyjnych. I chociaż sztandarowa pozycja programowa Forum pozostaje bez zmian – relacja operatorzy – nadawcy/dostawcy kontentu, to po raz kolejny podkreślam wagę tego wydarzenia dla całej branży telekomunikacyjnej. Doświadczenia wielu dekad twórców największych sieci w Polsce stanowią dla nas cenny drogowskaz na kolejne lata. Szanse na rozwój czy problemy, z którymi nam przychodzi się mierzyć, są echem dawnych lat dla organizatorów FORTEL. Za to obecnie stojące przed nimi wyzwania niewątpliwie dotkną w przyszłości również nasz sektor.
Z niekłamaną przyjemnością po raz drugi wezmę udział w Forum Operatorów, tym razem w roli prelegenta. Podczas mojej prezentacji, z dużą domieszką warsztatowej formuły, zaprezentuję Wam sprawdzone, praktyczne i skuteczne metody reklamy. Reklamy, która nie tylko dobrze wygląda i buduje wartość marki, ale przede wszystkim generuje sprzedaż. Pokażę Wam co większość z nas robi źle i dam gotowe rozwiązania na skuteczne konkurowanie z gigantami branży. Czym konkretnie zajmiemy się w Iławie?
Mówiąc bardziej szczegółowo pokażę Wam:
Jakie błędy widać gołym okiem w Waszych reklamach.
Gdzie tracicie w słabej komunikacji z Klientem.
Czym wygrywa Wasza konkurencja.
Jak możecie usprawnić swoje działania reklamowo-sprzedażowe.
Jak właściwie wykorzystać narzędzia reklamy i działać wielokanałowo.
Jak zwiększać efekt przy racjonalizacji kosztów.
Jak precyzyjnie docierać do potencjalnych Klientów.
Podczas prelekcji przedstawię Wam również możliwość współpracy przy realizacji wdrożeń strategii reklamowych oraz cykl szkoleń dla specjalistów w Waszych zespołach. Działam w oparciu o wieloletnie doświadczenia, które czerpałem z różnych branż i modeli biznesowych a moja dewiza jest prosta – Reklama ma dla Was ZARABIAĆ, a nie być koniecznym kosztem. Do zobaczenia w Iławie na FORTEL 11.
Jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś swojej akredytacji, nie zwlekaj zbyt długo. Pierwszy próg cenowy i najniższe ceny dla uczestników będą obowiązywać tylko do 6 marca.
Czytaj także:
FORTEL 10 SUBIEKTYWNIE