Na jakość i wizerunek Twojej marki wpływa wiele czynników. Pierwszym z nich jest prezentowana w marketingu identyfikacja wizualna, konkurencyjne wyróżniki i wartości firmy. To pierwsze z czym stykają się Twoi potencjalni Klienci. Im bliżej podpisania umowy abonamentowej tym większą wartość ma czynnik ludzki. To z kolei wyszkolenie Twoich pracowników, zarówno pod kątem znajomości oferty i technicznych aspektów telekomunikacji jak umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych. Gdy całość przyprawimy odrobiną narzędzi zarządczych otrzymamy gotowe danie o nazwie Obsługa Klienta.
A że do każdego jedzenia przydaje się coś do picia, zapraszamy Twoich pracowników na SOK, czyli bezpłatny webinar tematyczny – Standardy Obsługi Klienta. Zainwestuj godzinę czasu Twoich pracowników i zaproś ich do rejestracji na nasze piątkowe spotkanie online, które startuje o 12:00, w piątek 22 stycznia.
REJESTRACJA
Standardy Obsługi Klienta – bezpłatny webinar
22 stycznia; godzina 12:00
Czego się dowiesz?
Jak prezentować markę w komunikacji z Klientem?
Jak zadbać o komfort Klienta?
Jak wypracować standardy i etykietę obsługi?
Jaki styl obsługi wybrać do prowadzonej działalności?
Oraz wstęp do budowania trwałej komunikacji z Klientem.
REJESTRACJA
Pamiętajcie również o szkoleniach dla swoich techników i montażystów.
Już 15 stycznia startujemy z pierwszym szkoleniem wysokościowym w 2021 roku.
Szkolenie odbędzie się w wersji ONLINE 15 stycznia 2021r
Wszystko rozpocznie się o godzinie 9:00 i powinno zająć około 4 godzin.
Co zapewniamy?
Doświadczoną kadrę szkoleniową
Po pozytywnie zdanym egzaminie uzyskasz uprawnienia SEP 1kV G1 E i/lub D
Jaki jest cel szkolenia ?
Szkolenie jest głównie skierowane do osób, którym kończy się okres ważności posiadanych uprawnień i chciałyby je odnowić, jak również dla osób chcących nabyć takie uprawnienia.
Szkolenie jest jednodniowe i składa się z dwóch części : wykładu przypominającego podstawy elektryki/elektroniki i egzaminów końcowych.
Chcę uczestniczyć w szkoleniu !
Jeżeli chcesz wziąć udział w szkoleniu, skontaktuj się ze mną. Dodatkowo, będziesz proszony o wypełnienie formularza zgłoszeniowego który znajdziesz tutaj:
Formularz zgłoszeniowy
Cena szkolenia to 400zł Netto od osoby za jeden egzamin. Drugi egzamin dodatkowo płatny 319zł netto.
Jeżeli nie pasuje Ci ten termin, proszę o informacje.
W przypadku gdybyś chciał przeszkolić większą grupę pracowników, również proszę o kontakt.
Robert Lis
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
robert.lis@inetgroup.eu
Tel: +48 690 008 592
Czytaj także:
KILKA PRZEMYŚLEŃ O TYM…
RYZYKO W BIZNESIE