Jeśli zdarza Ci się, że podczas rozmowy z pracownikiem on zamiast przyznać się do błędu szuka wymówek, tłumaczy się i na każdy Twój argument ma dwa swoje to masz duży kłopot.
Kłopot, który polega na tym, że Twój pracownik nie ma szans, żeby usłyszeć, co chcesz mu przekazać, bo w dużym uproszczeniu, zagłusza Twoje słowa swoimi wymówkami i „powodami”, dlaczego coś poszło nie tak. To zjawisko nazywa się „wyparciem”.
Wyparcie jest to proces obronny człowieka, który polega na nieświadomym odrzucaniu informacji, myśli, wspomnień czy impulsów, które wywołują nieprzyjemne emocje, a bądźmy szczerzy, błędy czy wpadki nie są przyjemne dla nikogo.
Dlatego Twoim zadaniem jako lidera jest obejście postawy obronnej pracownika, dotarcie do jego świadomości i przekazaniu mu tego, co jest dla Ciebie ważne.
Podczas warsztatu 09.12.2021 r. o godzinie 10:00 poznasz prostą metodę jak w 3 krokach zwracać uwagę pracownikowi i korygować jego zachowanie, żeby zrozumiał swój błąd i już go nie popełniał.
Bez zbędnej gadki.
Bez lania wody.
Same konkrety.
Dodatkowo na spotkaniu będziesz mieć okazję poćwiczyć zdobytą umiejętność.
Pamiętaj, warsztat odbędzie się na żywo i nie będzie nagrania, dlatego jeśli się zdecydujesz Twoja obecność jest obowiązkową 😊
Spotkanie odbędzie się:
Data: 09.12.2021 r.
Godzina: 10:00
Link do zapisu: Kliknij!