Dlaczego wciąż tracisz więcej Klientów niż ich zyskujesz? Czujesz, że Twój zespół może więcej? Wiesz, że brakuje Wam organizacji a pracownicy wykazują jedynie minimum zaangażowania? Masz czasem wrażenie, że Twoi ludzie siedzą bezproduktywnie w biurze i zapatrzeni w zegar na ścianie, z utęsknieniem wypatrują końca pracy? Nowy komputer, lepsze biurko, motywowanie i szkolenia nie przyniosły rezultatów? Może kogoś zatrudnić? Co zrobić, żeby sprawy ruszyły do przodu?
To pytania, które wielu przedsiębiorców zadaje sobie każdego dnia. Pytania, na które odpowiedzi ciężko znaleźć w klasycznej formule szkoleniowej. Sprzedaż, zarządzanie sobą w czasie, źródła motywacji, to wszystko sprawdzone i skuteczne metody działania . . . dla tych, którzy chcą sprzedawać, lepiej zarządzać swoim czasem i grać zespołowo. Czy właśnie taki jest Twój zespół?
Skuteczny pracownik osiąga dojrzałość biznesową w chwili gdy zrozumie swoją rolę w firmie. Gdy pozna mechanizmy rynkowe, zależności wewnętrznych procesów i relacje między Twoim biznesem a Klientami. Uzbrojony we właściwe narzędzia, świadomy swojego miejsca i perspektyw rozwoju, staje się samodzielnym i pro-aktywnym specjalistą. To nie jest zlepek przypadkowych umiejętności i zdarzeń. To naturalny proces, który prędzej czy później przechodzi każdy z nas.
Cykl szkoleń PRACOWNIK ROKU pozwoli Twoim pracownikom zrozumieć mechanizmy funkcjonowania w biznesie i w miejscu pracy. Staną się integralną częścią Twojej firmy, znacznie zwiększając swoją skuteczność i zaangażowanie w codzienne działania. Opracowane w gronie czterech specjalistów szkolenia to kompletny przewodnik dla pracowników w telekomunikacji, dający uczestnikom realne możliwości zmian w obszarach auto-zarządzania, komunikacji, planowania, pracy w zespole, obsługi i sprzedaży. To również elastyczne programy, modyfikowane w oparciu o badanie potrzeb szkoleniowych i „po szkoleniowe” wsparcie nie tylko dla pracowników, ale także dla Was, właścicieli biznesów operatorskich.
Pierwszy cykl szkoleń startuje 21 listopada. Rozpocznie go dwudniowy warsztat dla pracowników, podczas którego położymy nacisk na wielozadaniowość i dynamiczne warunki pracy. Określimy precyzyjnie role i zakresy obowiązków wszystkich uczestników i wspólnie opracujemy narzędzia dopasowane do potrzeb Waszych biznesów. Osiągnięcie celu, czyli świadomości organizacyjnej, efektywności i planowego działania, pozwoli nam na dalsze, skuteczne podnoszenie kompetencji i umiejętności Waszych pracowników w pozostałych obszarach. Szczegółowe harmonogramy szkoleń, sylwetki trenerów oraz model i warunki współpracy poznacie podczas 24 iNET Meetingu w Zakopanem.
Dla uczestników jesiennej konferencji oraz wszystkich członków iNET GROUP przygotowaliśmy wyjątkowo atrakcyjne ceny i promocje.
Czytaj także:
ROLLOWANIE UMÓW
NIE ZALEWAM