Pracownik ROKU

Pracownik ROKU

Big461

Dlaczego wciąż tracisz więcej Klientów niż ich zyskujesz? Czujesz, że Twój zespół może więcej? Wiesz, że brakuje Wam organizacji a pracownicy wykazują jedynie minimum zaangażowania? Masz czasem wrażenie, że Twoi ludzie siedzą bezproduktywnie w biurze i zapatrzeni w zegar na ścianie, z utęsknieniem wypatrują końca pracy? Nowy komputer, lepsze biurko, motywowanie i szkolenia nie przyniosły rezultatów? Może kogoś zatrudnić? Co zrobić, żeby sprawy ruszyły do przodu?

To pytania, które wielu przedsiębiorców zadaje sobie każdego dnia. Pytania, na które odpowiedzi ciężko znaleźć w klasycznej formule szkoleniowej. Sprzedaż, zarządzanie sobą w czasie, źródła motywacji, to wszystko sprawdzone i skuteczne metody działania . . . dla tych, którzy chcą sprzedawać, lepiej zarządzać swoim czasem i grać zespołowo.  Czy właśnie taki jest Twój zespół?
Skuteczny pracownik osiąga dojrzałość biznesową w chwili gdy zrozumie swoją rolę w firmie. Gdy pozna mechanizmy rynkowe, zależności wewnętrznych procesów i relacje między Twoim biznesem a Klientami. Uzbrojony we właściwe narzędzia, świadomy swojego miejsca i perspektyw rozwoju, staje się samodzielnym i pro-aktywnym specjalistą. To nie jest zlepek przypadkowych umiejętności i zdarzeń. To naturalny proces, który prędzej czy później przechodzi każdy z nas.

Cykl szkoleń PRACOWNIK ROKU pozwoli Twoim pracownikom zrozumieć mechanizmy funkcjonowania w biznesie i w miejscu pracy. Staną się integralną częścią Twojej firmy, znacznie zwiększając swoją skuteczność i zaangażowanie w codzienne działania. Opracowane w gronie czterech specjalistów szkolenia to kompletny przewodnik dla pracowników w telekomunikacji, dający uczestnikom realne możliwości zmian w obszarach auto-zarządzania, komunikacji, planowania, pracy w zespole, obsługi i sprzedaży. To również elastyczne programy, modyfikowane w oparciu o badanie potrzeb szkoleniowych i „po szkoleniowe” wsparcie nie tylko dla pracowników, ale także dla Was, właścicieli biznesów operatorskich.

roku1.png

Pierwszy cykl szkoleń startuje 21 listopada. Rozpocznie go dwudniowy warsztat dla pracowników, podczas którego położymy nacisk na wielozadaniowość i dynamiczne warunki pracy. Określimy precyzyjnie role i zakresy obowiązków wszystkich uczestników i wspólnie opracujemy narzędzia dopasowane do potrzeb Waszych biznesów. Osiągnięcie celu, czyli świadomości organizacyjnej, efektywności i planowego działania, pozwoli nam na dalsze, skuteczne podnoszenie kompetencji i umiejętności Waszych pracowników w pozostałych obszarach. Szczegółowe harmonogramy szkoleń, sylwetki trenerów oraz model i warunki współpracy poznacie podczas 24 iNET Meetingu w Zakopanem.

Dla uczestników jesiennej konferencji oraz wszystkich członków iNET GROUP przygotowaliśmy wyjątkowo atrakcyjne ceny i promocje.


buttonr


Czytaj także:
ROLLOWANIE UMÓW
NIE ZALEWAM

%d bloggers like this: