Zapraszamy na pierwsze szkolenie z cyklu Pracownik ROKU. Startujemy 28 listopada (czwartek) w Katowicach, w siedzibie iNET GROUP. Dwudniowe szkolenie jest dedykowane dla Waszych pracowników biurowych, niezależnie od tego czy zajmują się obsługą klienta, sprzedażą, czy tylko odbierają maile i wystawiają faktury. Zapewne większość z nich to „wielozadaniowcy”, niezastąpieni w Waszych firmach. Dlatego pierwsze, dwudniowe szkolenie cyklu rozpoczynamy od. . .
Zapisani uczestnicy oraz ich szefowie otrzymują formularze z pytaniami dotyczącymi zakresu prac i obowiązków, realizowanych celów oraz obecnej sytuacji w firmie. Pozyskane informacje mają charakter tajny. Co to oznacza w praktyce? Szef nie otrzyma odpowiedzi swojego pracownika, ani odwrotnie. Informacje z dwóch źródeł pozwolą nam na właściwą pracę i bardziej indywidualne podejście do uczestników szkolenia, co z kolei przełoży się na większą skuteczność warsztatów. Formularze otrzymacie po rejestracji uczestnictwa w szkoleniu. Podczas dwóch dni szkolenia poznamy dokładnie obowiązki pracowników w firmach i umocujemy ich w ich rolach. Wyposażymy w narzędzia, które pozwolą im lepiej wykorzystać swoje umiejętności i czas. Nasz cel: większa efektywność, mniej stresu, wyższe przychody firmy. Dlatego właśnie resztę tego harmonogramu powinieneś przeczytać także swojemu pracownikowi. Podczas szkolenia odpowiemy wspólnie na wszystkie zadane poniżej pytania i opracujemy skuteczne rozwiązania, działania i dobre praktyki, które pozwolą nam osiągnąć założony wyżej cel.
JA W FIRMIE
Zakres obowiązków vs Twoje kompetencje.
- Jak wykonujesz swoje obowiązki?
- Czy na pewno wiesz co robisz? Co należy do Twoich prac a co podrzucają Ci inni?
- Czy posiadasz umiejętności niezbędne do realizacji powierzonych Ci zadań?
Relacje zawodowe w firmie.
- Kto odpowiada za co?
- Hierarchia w firmie. Które zadania mają priorytet?
- Z kim i przy jakich zadaniach należy współpracować?
Twój dzień pracy.
- Jak zarządzasz swoim czasem?
- Czy masz narzędzia wspierające Twoją pracę?
- Gdzie i dlaczego ucieka Ci czas? Jak nadajesz priorytety?
- Jak zarządzasz swoim czasem w relacjach z zespołem?
Twoja efektywność.
- Jak pilnujesz swoich obowiązków?
- Jak zarządzasz kluczowymi informacjami?
- Czy masz czas w pracy na spokojną przerwę?
- Czy skutecznie delegujesz komunikację na linii Klient – Firma?
MÓJ KLIENT
Skuteczny BOK.
- Jak prowadzisz skuteczną obsługę Klienta telefonicznie?
- Jak realizujesz te zadania podczas spotkań w biurze?
- Jak przechowujesz dane i zarządzasz informacjami na temat Klientów?
- Jak utrzymujesz kontakt z Klientem na przestrzeni trwania umowy?
- Jak sprawdzasz zadowolenie Klienta?
Skuteczna sprzedaż.
- Dlaczego Twoje rozmowy z Klientem są skuteczne?
- Skąd wiesz czego potrzebuje Klient?
- Jak zwiększasz zysk firmy i swoją prowizję?
- Jak przedłużasz umowy Klientów („rollowanie” umów)?
- Jak sprzedajesz wyższe pakiety
Dobre praktyki skutecznej zmiany.
- Jak zapamiętasz to czego się nauczyłeś?
- Jak skutecznie wprowadzisz zmiany w życie?
- Jak zarządzisz sobą w zmianie?
Jeśli wiele z tych pytań to dla Ciebie nowość, jeśli nigdy wcześniej ich sobie nie zadałe(a)ś i trudno Ci na nie teraz odpowiedzieć, to zdecydowanie powinieneś/powinnaś pojawić się na pierwszym szkoleniu z cyklu Pracownik ROKU.
W ramach dwudniowego szkolenia gwarantujemy:
– Szkolenie w małej grupie (max 10 osób),
– Profesjonalne materiały szkoleniowe,
– Nocleg ze śniadaniem w hotelu blisko lokalizacji szkolenia,
– Obiad w pierwszym i drugim dniu szkolenia,
– Ogólnodostępną strefę Coffe&Snacks,
– iNETowy gadżet niespodziankę.
Uczestnictwo w pierwszym, dwudniowym szkoleniu cyklu do wyjątkowa okazja do indywidualnych i grupowych ćwiczeń kompetencyjnych. Praktyczne warsztaty nie tylko uświadamiają pracownikom rolę w firmie, ale przede wszystkim sprawiają, że będą oni bardziej samodzielni i efektywni w zarządzaniu swoją pracą. Dzięki treningowi zrobią więcej w krótszym czasie a praca znowu zacznie sprawiać im przyjemność. Będąc bardziej wydajnymi i kreatywnymi członkami zespołu, wprowadzą zmiany na swoim stanowisku pracy, dzięki którym przyniosą Twojej firmie większy zysk i spełnią się zawodowo. Praktyczne podejście do wskazanych w harmonogramie zagadnień stanowi kluczowym elementem rozwoju zawodowego każdej osoby. Postaw na swojego pracownika.
ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 1069 zł/netto
Rabat dla Członków iNET GROUP: -20%. Cena po rabacie: 855 zł/netto
Zarejestruj drugą osobę i zapłać za nią 10% mniej. W wypadku rejestracji dwóch lub więcej uczestników, proszę o wypełnienie dwóch lub więcej formularzy rejestracyjnych. Warunkiem uczestnictwa jest opłacenie faktury proforma nie później niż na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
Szkolenie poprowadzi Marcin Sławek – Kierownik ds. Projektów Rozwojowych w iNET GROUP Sp. Z o.o., właściciel agencji reklamowej Dziupla Drwala, mówca i trener, wieloletni praktyk reklamy, sprzedaży i twórca strategii sprzedażowych dla małych i średnich biznesów. W swojej pracy kieruje się szybkim dotarciem do założonego celu i chociaż „czasem szewc bez butów chodzi”, Partnerzy cenią go za celne spostrzeżenia i umiejętność wczucia się w perspektywę przedsiębiorcy i jego Klientów.
Do zobaczenia w Katowicach. Pozdrawiam.
Marcin Sławek iNET GROUP
O kolejnych szkoleniach cyklu Pracownik ROKU dowiesz się z kolejnych wydań iNEWS oraz ze spersonalizowanych maili dla uczestników dotychczasowych szkoleń, organizowanych przez naszą grupę.
Czytaj także:
NIE ZALEWAM
ROLLOWANIE UMÓW