Dzyń, dzyń, dzyń lub bim bam bom…jak kto woli. Czy ciężarówka Coca Coli już wjechała na szklany (LEDowy) ekran? Czy Kevin już szykuje pułapki na niepełnosprytnych złodziejaszków, próbujących okraść jego rodzinny dom? A czy Wy szykujecie swoje świąteczne działania sprzedażowe? Czy jesteście gotowi na zniżki w sklepach RTV i szykujecie świąteczne pakiety dla swoich abonentów?
Jeśli nie to podpowiadam, zostały Wam dwa tygodnie 😉 Spora część naszych rodaków już za chwilę skusi się na telewizory, konsole, komputery, komórki i wszystkie inne czasopochłaniacze, które są nośnikami dla Waszych usług. Dlatego właśnie okresy hossy dla branży RTV powinny być błyskawicznie wychwytywane przez Waszą sprzedaż. Kiedy, jeśli nie w grudniu, sprzedacie więcej pakietów premium? Kto, jak nie Mikołaj, otwiera serca i portfele Polaków? Bezduszne? Wręcz przeciwnie. Normalne jak płatki z mlekiem na śniadanie.
Święta to okres, w którym chcemy zapomnieć o troskach, problemach, polityce i kredytach. To czas, w którym podejmujemy impulsowe decyzje w pogoni za lepszym, nowym rokiem. W grudniu rośnie sprzedaż absolutnie wszystkiego…no może z wyjątkiem wentylatorów. Zatem, pomimo jesiennego chłodu, gorąco zachęcam do kreowania sprzedażowych akcji świątecznych. Co pomoże najlepiej? Moim zdaniem MIX akcji społecznej, zniżki dla nowych Klientów i tych przedłużających umowę, okraszony szczyptą wartościowej nagrody. Nagrody, którą będzie mógł wygrać każdy z podpisujących umowę między 15 listopada a 31 grudnia. Co? Z kim? Kiedy? I jak? To pozostawiam Waszej inwencji i możliwościom finansowym. Chyba, że jesteś w iBOOK. Wtedy możesz liczyć, że zajmiemy się wszystkim w przyszłym tygodniu.
To co? Wesołych Świąt!
Za wcześnie? 😉
Czytaj także:
TESTUJ I INWESTUJ
MARKETING ZA 420 ZŁ